nükhet eren

…düşleyin siz de!, dedi, birkaç satırlık küçük düşler, uzun destanların kapısını açar…

Geçmişe Mektepli Yolculuk

Mayıs 2014’de üst üste hem lise hem üniversitede  gençlerle buluştum. 1976 yılında mezun olduğum Fatih Kız Lisesinde üstüste iki Cuma Yazarlık üzerine ders yaptık.

Esra Nazenin seminer üzerine kendi bloğunda yazdı: http://agnes-wood.blogspot.com/2014/05/yaratc-yazarlk-uzerine.html#more

“Merhaba. Bugün farklı bir başlıkla karşınızdayım :). Bugün okulda düzenlenen Yaratıcı Yazarlık seminerine katıldım ve çok hoşuma gitti. Öğrendiklerimi de sizinle paylaşmak istedim. Yaratıcı Yazarlığın ne olduğu adından anlaşılıyordur sanırım ancak ülkemizde pek yaygın olan bir şey değil. Yurt dışındaki üniversitelerde ‘Yaratıcı Yazarlık’ bölümünde okuyabiliyorsunuz ama Türkiye’de ki üniversitelerde henüz böyle bir bölüm açılmadı diye biliyorum. Fakat bölümü olmasa da Yaratıcı Yazarlık Atölyelerimiz varmış ki
 yazıda da size bundan bahsedeceğim.
ifb 299
Ardından İşletme Fakültesini ziyaret vakti geldi:
İlk kez Avcılar kampüsüne gittim geçtiğimiz günlerde. Önce çok şaşırdım, kuru ve sarı düzlüğün ortasında sıralanmış binaları beklerken yemyeşil giriş karşıladı beni. Ağaçların hepsini fakülte hocalarının kendi elleriyle diktiğini söyledi Işıl.
Geniş yolların rahat otoparkların kenarından göl manzaralı mekanımıza geçtik. Çekmece’nin öteki yanında dev binalaıyla Halkalı vardı. Her adımda aklıma gelip oturan Beyazıt yılları oldu.
Mavi salonda yüze yakın öğrenciyle buluştum. Işıl’ın öğrencileri.
34 yıl önce dedik başladık
Bir buçuk saat  nasıl geçti hiç anlamadık.
Okulu dolaşırken Beyazıt hep yanımdaydı sanki. Şimdi her yer geniş, konforlu, modern.
Bizimle olan bodrumdaki sınıflar, kantin, geçen farenin hikayesi.
İyi ki o geçmiş var.
İyi ki geldim
İyi ki Işıl var.
Bir Cevap Yazın

Twitter’dan..

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

İletişim

nukheteren yahoo.com

Fotoğraflar..

